حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به موتورسیکلتی در جنوب لبنان (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اردوغان در ترکیه یک روز عزای عمومی اعلام کرد مادورو در تماس با مخبر: آیت الله رئیسی نماد مقابله با یک‌جانبه‌گرایی در دوران معاصر بود رسانه عبری: حزب الله در حال انهدام شهرک‌های شمال است پیام تسلیت سیدحسن نصرالله به رهبر انقلاب حمایت آمریکا از نتانیاهو در برابر تصمیم دیوان کیفری بین‌المللی برزیل در بیانیه‌ای با دولت و ملت ایران ابراز همدلی کرد گوترش شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفت زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ مشخص شد | تقویم انتخابات در جلسه سران قوا تصویب شد مولوی عبدالحمید شهادت رئیس‌جمهور را تسلیت گفت آمریکا شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفت اردوغان در تماس با مخبر: ملت و دولت ترکیه در کنار ایران هستند ۱۳ شهید در جنایت هولناک ارتش رژیم صهیونیستی در «جبالیا» (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) نخست‌وزیر روسیه: زندگی ابراهیم رئیسی، وقف خدمت به مردم بود لاپید: کابینه کنونی در جنگ پیروز نخواهد شد آغاز تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو در قدس اشغالی + فیلم (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) مقتدی صدر: خداوند برادری، امنیت و استقلال را به ملت‌های عراق و ایران عنایت فرماید واکنش نخست وزیر ژاپن به شهادت رئیس جمهوری ایران ۸ تیر به‌عنوان روز برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری پیشنهاد شد عزای عمومی در لبنان؛ عراق، سوریه، پاکستان و هند
سرخط خبرها

نماینده مجلس: بانک‌ها در پرداخت تسهیلات حوزه مسکن همکاری نمی‌کنند| حدود ۹ میلیون خانوار در کشور «مستاجر» هستند

  • کد خبر: ۱۲۷۲۰۹
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴
نماینده مجلس: بانک‌ها در پرداخت تسهیلات حوزه مسکن همکاری نمی‌کنند| حدود ۹ میلیون خانوار در کشور «مستاجر» هستند
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس حمایت از ساخت مسکن را حمایت از اشتغالزایی دانست و گفت: وزارت راه نباید نسبت به عدم همکاری بانک‌ها در زمینه تولید مسکن منفعل عمل کند.

به گزارش شهرآرانیوز، رحیم زارع در رابطه با قانون جهش تولید مسکن گفت: مجلس برای ساماندهی بازار مسکن،   قانون جهش تولید مسکن و قانون مالیات بر خانه‌های خالی را به عنوان دو گام بسیار مهم تدوین و تصویب کردند. قانون جهش تولید مسکن یکی از قوانین خوب بوده که به دو بعد تامین منابع مالی و تامین زمین برای ساخت مسکن و جبران کمبود عرضه واحد‌های مسکونی توجه کرده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه در حال حاضر از حدود ۹ میلیون خانوار مستاجر هستند، افزود: در قانون جهش تولید مسکن مقرر شده تا بانک‌ها ۲۰ درصد از منابع تسهیلاتی خودشان را به حوزه مسکن اختصاص دهند. این میزان در سال ۱۳۹۹ تنها ۷ درصد بوده که با تلاش در دو سال اخیر به ۲۰ درصد افزایش پیدا کرده است، اما متاسفانه بانک‌ها توجه کافی به حوزه مسکن نداشته و همکاری لازم را نکردند، در حالی که مسکن پیشران اقتصاد کشور بوده و بیش از ۱۳۰ شغل به آن مربوط بوده وافزایش مسکن سازی رونق می‌گیرند.

این نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه حمایت از ساخت مسکن حمایت از اشتغال است، تاکید کرد: وزارت راه نباید نسبت به عدم همکاری بانک‌ها منفعل عمل کند. تامین منابع مالی برای ساخت مسکن یکی از موضوعات بسیار مهم و چالش اصلی اجرای قانون جهش تولید مسکن است لذا دولت باید با جدیت پای کار باشد. ضمن اینکه در قانون جهش تولید مسکن نیز ضمانت اجرایی مناسبی پیش بینی شده تا در صورت عدم همکاری بانک‌ها با جریمه از سوی دولت مواجه شوند.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->